نِرسِ نارِس

ای کسانی که وارد می شوید؛ دست از هر امیدی بشویید.

بدون توضیح....

آخرین مطالب

نِرسِ نارِس

ای کسانی که وارد می شوید؛ دست از هر امیدی بشویید.





آموزش جنسی پارت دوم/بهداشت قاعدگی

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰ ق.ظ

آموزش شناخت بدن زنانه و بهداشت زنانگی باید یک واحد درسی میشد تحت عنوان  «اندیشه ها و وصایای حوا»
یا بهتر  «دانش خانواده و جنسیت». آن وقت زحمت آموزش گردن همکلاسی چس کلاسِ ابتدایی نمی افتاد.
اصلا از تصور اینکه یه روز عادی با مقنعه کج و کوله به قامتِ یک فنچ، یواشکی آموزش دیدم که زن های پارک یک جور اسهال خونی میشوند که مخصوص آدم بد هاست، قلبم تیر میکشد.از همین جا سارا خاک برسر خودت و مادرت با این چرندیات پر شده در مغز تو که به مغز من سرریز شد و یک دنیا گُل بر سر مادر خودم با عشق و یک مدرسه پسرانه فاک به تمام کادر مدرسه  که برای حاضر شدن در صف نماز از زیر گیوتین غسلمان میدادند اما طبیعت بدن ما را نمیپذیرفتند.
گردن گرفتن پریود در مدرسه از دست دادن امتیاز مرحله پاکی و طهارت بود. خود من با دیدن اولین قطره خون روی لباس زیرم دعا کردم حاصل پارگی درجه سوم مقعدم باشد تا اسهال خونیِ زنان بدکار. این بود که هیچ لکه قرمزی، خون نبود و صرفا شوخی دستی های خودکار قرمزیِ پشتِ یونیفرمی بود یا آب انار های پاچیده شده به نیمکت.
مسئله پد بهداشتی که فقط در لیگ برتر بازی میشد، یعنی  اندازه الماس، قیراطی میلیون دلار پنبه و پودر جاذب سِنت قیمت داشت، اکثرا یا نمیدانستند چیست یا اصلا تنگ بودند و تا به حال پریود نشده بودند در نهایت لیگ برتری ها هم برای خودشان لازم داشتند، پس تو می ماندی و حوضت که نفت در میامد.
حالا اگر سکویی برای استخراج نفت نداشتی که تا گردن در نفت خودت شنا میکردی. بدترین قسمتش این بود که طبق معاهدات بین المللی فاش کردن مفاد قرار داد نفی کامل اصل امانت داری بود! هیچ کس راجع به بگایی روانی که تجربه میکنی صحبت نکرد، صرفا معلم های دینی و قرآن با تمام وجود از مواضع آیات قرآن در برابر انگشتان شیطانی و چندش آلود تو دفاع میکردند. یا دقیق بخاطر دارم از حریم حرم امام هشتم از ورود نجس تو،  «که خب هیچ کس اشاره نمیکرد که خود امام حاصل یک پریود شکست خورده در نبرد با اسپرم نو ورود بوده است»
هیچ کس از تجربه ناخوشایند درد برای ما نگفت، اما تجویز چایی نبات در دستور کار بود که حداقل دست وامانده ات را به کمر وامانده ترت نگیری.
هیچ کس به ما یاد نداد طبیعتمان را با احترام بپذیریم، بپذیریم که برای زایش آماده می شویم، هیچ کس به ما یاد نداد طبیعتمان را دوست داشته باشیم. هیچ زنی به هیچ زنی زنانگی یاد نداد بااینکه هر زنی به سهم خودش میتوانست شکننده ی این چرخه نفرت باشد.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۵
میا***

نظرات  (۳)

۲۵ مهر ۰۲ ، ۱۳:۵۷ Sepideh Adliepour

تصمیم گرفتم منم راجب تجربه خودم یه پست منتشر کنم توی وبلاگم

و فقط میشه گفت جای تاسف داره که هنوز که هنوزه خیلی از خانواده ها حتی صحبت کردن با فرزندشون در این باره رو خجالت اور میدونن 

پاسخ:
خیلی عالیه مشتاقم حتما بخونم😊
دیگه از ما که گذشت ولی نسل جدید واقعا مایه افتخارن تو این موارد
۲۵ مهر ۰۲ ، ۲۰:۳۰ نیلوفر توکلی

چهار بار این متن رو خوندم و هر بار لبخند روی لبم بزرگتر شد

بسیار زیبا بود نرس عزیز. 🌿🌸

 

پاسخ:
نظرت برام خیلی باارزشه نیلوفر جان ❤️💝
۲۹ مهر ۰۲ ، ۰۹:۱۸ حامد سپهر

حالا شاید نسل جدید با این مسئله راحتتر کنار میاد و تا حدودی آموزشهای لازم رو میبینه، تاسف میخورم برای نسلهای قبل که حتی حرف زدن در اینمورد رو تابو میدونستن تا جایی که یادمه یه دوستی داشتم تا زمانی که ازدواج کنه نمیدونست دخترها پریود میشن!

منظورم اینه که این آموزش نه تنها باید برای دخترها باشه بلکه برای پسرها هم لازمه تا اون موقعیت و تغییراتی که در روحیه دخترا ایجاد میکنه رو درک کنن

پاسخ:
نسل جدید هم باز توی کلان شهرا آموزش بهتری دیدن وگرنه ما آموزش گسترده ای نداشتیم توی سطح کشوری 😂
صد در صد که باید برای آقایون هم اموزش باشه ولی خب ذاتا اقایون کنجکاو ترن نسبت به مسائل این دوست شما واقعا دوماد دوماد رنگی عاشق پتو پلنگی بوده 😑

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی