نِرسِ نارِس

ای کسانی که وارد می شوید؛ دست از هر امیدی بشویید.

بدون توضیح....

آخرین مطالب

نِرسِ نارِس

ای کسانی که وارد می شوید؛ دست از هر امیدی بشویید.





مشروح اخبار

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۰۲:۱۵ ب.ظ

این بیست و پنجمین سال و یکمین روز معادل با نه هزار و صد و سی و دومین روز از زندگی من بعد از همان ابرنواختری است که مرا از هیچ کند و هست کرد. 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۲۵
میا***

نظرات  (۵)

تولدتون مبارک

انرژی روز تولد آدمها رو خیلی دوست دارم 

بینهایت

بهترینها رو براتون آرزو دارم 

پاسخ:
خیلی خیلی متشکر.
من روز تولدم انرژی خوارم ولی انرژی دار ابدا

مبارکا باشه

پاسخ:
بسیار ممنون😊

ای وای دیر دیدم که

درود بر روانت اسفندی 

اسفندی سخت کوش 

خوش  باشی 

چرا عنوانت اینجوری بود 

دستم نمی رفت باز کنم فکر میکردم یه عالمه خبر حال گیری 

داری 

نگو خبر خوبی بوده

 

پاسخ:
قربانت اتفاقا تبریک دیر بیشتر میچسبه 😂
استاد عناوین دست شل کننده برای باز کردن 😋

سال نو  و تولدت مبارک بانو جان🥰

پاسخ:
قربونت برم غزل جان عید شما هم مبارک سال خوبی داشته باشی 💕
۱۹ فروردين ۰۳ ، ۰۹:۵۲ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

سال نو و تولدتون مبارک

ازتون دعوت می کنم برای انتشار سریع و ساده مطالب و تصاویرتون از میکروبلاگ ویترین استفاده کنید

+ الان نام کاربریتون ازاد است

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی