نِرسِ نارِس

ای کسانی که وارد می شوید؛ دست از هر امیدی بشویید.

بدون توضیح....

آخرین مطالب

نِرسِ نارِس

ای کسانی که وارد می شوید؛ دست از هر امیدی بشویید.





هفت پند در بند/۳

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۰۶:۱۹ ب.ظ

طبق آمار من از هر دو نفر در بیمارستان یکی حامله است. یعنی توی رختکن که لباس عوض میکنی شکم های گنده است که اینور آنور میخزد، از آنجایی که خوب بُر نخورده است بخش ما دو تا باد کرده و دو تا ترکیده دارد. حالا گیریم فصل، فصل جفت گیری و کارهای خاک بر سری ست ولی منطقا نباید یکی دیگه با یکی دیگه یک حال دیگه ای بشود بعد آبش را بدهند آقای میثاقی بخورد شیفتش را هم در پاچه من بکنند. حالا اصلا جای شیفت در پاچه من، من نمیفهمم هفته اول که هنوز کلام نطفه منعقد نشده این دست وامانده به شکم گرفتن دیگر چه صیغه ای ست. والا من هم در گردنم یک جنین حداقل سه ماهه در آوردم، هر دو سلولند حالا  مال تو احتمال دارد که یک چیزِ مزخرفی مثل خودت بشود و مال من احتمال دارد یک همچون چیزِ مزخرفی مثل چیزِ مزخرف‌ِ در شکمِ توی مزخرف بشود. به هر حال اگر بنا به دست گرفتن به سلول های در حال تقسیمِ نامیرا باشد که من هم از فردا اعلام حاملگی میکنم و دست به گردن شیفت می گذرانم.

خلاصه که از آدم های بی برنامه خوشم نمی آید یعنی جدی وقت رفتن روی تشک اصلا زمانی که خاک شده بودی یا حتی زمانی که سالتو بارانداز خوردی و حتی آن لحظه که حریفت سنجاب پرنده رویت اجرا کرد اصلا به این فکر نکردی که گوشِ گل کلمی ات درون رحمت رشد میکند؟ در هر حال آدم حتی موقع حال و حول باید به فکر چال و چول باشد. 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۲/۱۲/۲۱
میا***

نظرات  (۵)

و الچال و چول ایز نیر تو کلنا و الحال و حول بعید"

پاسخ:
آیا کسانی را که حال کرده اند و عمل صالح انجام داده‌اند همچون در زمین چال شدگان قرار دهیم؟ یا حول کنندگان را همچون چول روندگان؟! 

اعلام امادگی و دست به کتف"

پاسخ:
ماچ بر کتف آماده با ارادت فراوان 😘🌷

حالا اینا رو ول کن :))

همین که آبشو میثاقی بخوره خوبه

 

گردنت چی شده؟

پاسخ:
یک توده به ظاهر خوش خیمه هنوز بعد 4 ماه وقت نکردم برم سونوگرافی 😅

مشکل اینجاست که همه‌ی اونهمه حامله‌ نمیتونن باهم هماهنگ کنن که کی روی تشک برن چون اصولا برنامه‌ی زندگی هرکسی متفاوته مثلا زمان بزارن که فصل بهار تو برو رو تشک تابستون من میرم و پاییز هم اون یکی:))

پاسخ:
به نظرم وقتی یکی حامله ست بقیه نباید باشن حتی بچه شونم از مزه میره 😅

اون توده‌ی تو گردنت رو هم جدی بگیر

پاسخ:
استاد جدی نگرفتن شرایط جدی 🙈

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی