نِرسِ نارِس

ای کسانی که وارد می شوید؛ دست از هر امیدی بشویید.

بدون توضیح....

آخرین مطالب

نِرسِ نارِس

ای کسانی که وارد می شوید؛ دست از هر امیدی بشویید.





دا(شت/ر)ـم غرق میشـ(د/و)م

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱ ب.ظ

« داشتم غرق میشدم» ، 

مختصات، عمق و بسامد رنج و اندوه را موجِ سه کلمه میکند.

برای تمام مردمان دنیا بطری به موج انداختم و داشتم غرق میشدم. 

روی زانوهایم تمام اقیانوس ها را شنا کردم و داشتم غرق میشدم. 

در جزیره وامانده تنم تنها افتادم و داشتم غرق میشدم. 

پریانِ غم اندودِ دریایی شنا کنان و داشتم غرق میشدم.

 سرم به صخره خورد و داشتم غرق میشدم. 

دارم غرق میشوم و داشتم غرق میشدم.

دارم غرق میشوم و برای تمام مردمان دنیا بطری به موج انداختم.

دارم غرق میشوم و روی زانوهایم تمام اقیانوس ها را شنا کردم.

دارم غرق میشوم و در جزیره وامانده تنم تنها افتادم.

دارم غرق میشوم و پریانِ غم اندودِ دریایی شنا کنان.

دارم غرق میشوم و سرم به صخره خورد.

دارم غرق میشوم و داشتم غرق میشدم.

 «دارم غرق میشوم» ،

مختصات، عمق و بسامد رنج و اندوه را موجِ سه کلمه میکند. 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۰۲
میا***

نظرات  (۵)

اینقدر بنویس تا نجات پیدا کنی

نوشتن نفس میده بهت

پاسخ:
دست و پا زدنِ بیشتره 

از صمیم قلبم دعا میکنم خیلی زود نجات پیدا کنی

 

پاسخ:
مرسی عزیز دلم از مهربونیت ❤️💕

یاد شعر شب شکن افتادم که داریوش خونده.

پاسخ:
رفتم گوش دادم جالب بود. 

بطری به موج

اوج استیصال

اوج درماندگی

و چه بطریها که به موجها انداختم من

شاید هفتصد سال دیگر

زنی غارنشین 

یکی ش را پیدا کند....

پاسخ:
چقدر خوشحالم که برگشتی؛ 

ممنونم

تو اولین کسی هستی اینو میگی

خوشحال شدم

پاسخ:
کسی ک اینو نگفته کج سلیقست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی