نِرسِ نارِس

ای کسانی که وارد می شوید؛ دست از هر امیدی بشویید.

بدون توضیح....

آخرین مطالب

نِرسِ نارِس

ای کسانی که وارد می شوید؛ دست از هر امیدی بشویید.





دیک تا توری

شنبه, ۱ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۲۰ ب.ظ

تقدیم به آقای پدر 

 

سخن نویسنده:باید بگویم نمیدانم چه کسی نخستین بار از کلمه دیکتاتوری استفاده کرد. البته این قسمتش هم مهم نیست، مهم این است که آیا میدانسته دیک چه بوده و چه کرده یا نه؟ مشخصا خوشحالم ایرانی نبوده، چون به لحاظ بصری و سمعی (***+آکتوری) چندان کلمه زیبایی به نظر نمیرسد.

دیک تاتورها همه شبیه همند و راه های مقابله هم شبیه به هم. شما مقایسه کن استالین را با پدر من، به لحاظ چهره ای مو نمیزنند، همان سبیل های تاب داده به بالا، یک کاپشن هم دارد مو نمیزند با کاپشن کاسترو، بینی قذافی، پلک های افتاده هیتلر! این است که در گوشه اتاقم گروهک مبارزی تشکیل دادم.من و دو عدد خرس و یک جوجه به عنوان عضو علی البدل. محل اصلی تجمع را هم فرش 9 متری وسط پذیرایی اعلام کرده ام. سطل آشغال اتاقم را با چند ورق حاوی چس ناله هایم آتش زده ام. اسپری خوشبو کننده توالت را برداشته ام و تمام دیوار های خانه را با مرگ بر  «نام پدر» و مرگ بر دیک تاتور پر کرده ام. تافت را نگه داشته ام برای روزی که پدرم سقوط کند و مثل انقلابیون 57 که شاه را برعکس مینوشتند،  «بابا» را را مثل سینه ی یک زن 57 ساله از دید خودش، بکشم. در یک اقدام انقلابی سر قبر پدربزرگم حاضر نشدم و از ماشین چندین فحش آبدار حواله کردم.با ترس انگشت میانی را از مثلثی شیشه عقب نشان پدر بزرگ مرحومم دادم. با این همه در پی تغییر جنسیت هستم تا لذت ایستاده شاشیدن بر مزار ایشان را داشته باشم.علی ای حال دیک در دیک تاتوری پدرم. دیک در این همه ترومای مقاومتی. دیک در این همه ترس و خفقان. دیک در اجبار.دیک بخاطر گند زدن به همه روابط خارجی و داخلی من. 

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۰۲/۰۷/۰۱
میا***

نظرات  (۴)

متاسفم. امیدوارم شرایط بهتر بشه...

آفرین می‌گم به این متن! اینکه جدیت رو کنار گذاشتید و برای بیان رنجتون از رویکرد طنز و طعن بخوبی استفاده کردید و پستی نوشتید پر از تصویر و کنایه. 

پاسخ:
ممنون رهگذر عزیز بابت نظرتون، خودم فکر میکردم شاید خیلی انتخاب خوبی نباشه :) 

طنز تلخی داشت این نوشته‌ات !

دوستی با پیل‌بانان یا مکن یا طلب کن خانه‌ایی درخورد پیل 

بفکر این باش ک زودتر مستقل بشی یا هجرت کنی یا راهی باید پیدا کنی ک بتونی بدون استرس در کنار این دیک‌تاتور زندگی کنی ! 

محض اطلاع :

اگر اشتباه نکنم در سال  ۶۸ میلادی یکسال قبل از خودکشی نرون(امپراطور روم) این واژه درست شده ! 

درود و بدرود 

پاسخ:
متاسفانه در کنار بدی ها (که هممون داریم) یک سری خوبی های شاخصی هم دارن آدما، متاسفانه من همیشه با کوچک ترین محبتی دوباره اصطلاحا خر مغزمو گاز میگیره، الان بُعد ارزشی بودنم زده بالا و درود بر دیکتاتور 😅
از اینکه تاریخچه شو گفتید ممنونم نمیدونستم 👌
۰۸ مهر ۰۲ ، ۱۷:۰۳ حامد سپهر

خیلی وقت بود توی بیان نویسنده‌‌ایی با این جسارت قلم ندیده بودم 

آفرین👍

 

پاسخ:
ممنون از نظرتون خیلی ارزشمنده 🙏
۱۸ مهر ۰۲ ، ۲۲:۴۱ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

تو دیوانه‌ای دختر. دیوانۀ خوب هم نه، دقیقا دیوانۀ بد! :)))

خیلی خوب نوشتش اینُ. میخوساتم فقط دوتا شاخه گل بذارم واسه‌ات اما خب، دیدم به عنوان یک دوست وظیفه دارم بهت یادآوری کنم که؛ شما که اونقدر قشنگ کژکامی ها رو بلدین، چطور نمیدونید که بدون تغییر جنسیت هم میشه ایستاده شاشید؟

من دیگه عرضی ندارم؛ درود:))))

پاسخ:
نشانه گیری آقا،که اون هم ابزار میخواد... وگرنه ایستاده شاشیدن انگار به خودم میشاشم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی