نِرسِ نارِس

ای کسانی که وارد می شوید؛ دست از هر امیدی بشویید.

بدون توضیح....

آخرین مطالب

نِرسِ نارِس

ای کسانی که وارد می شوید؛ دست از هر امیدی بشویید.





من بر مِنبر

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۲، ۰۳:۰۷ ب.ظ

معنی این همه هیت به نوشته هایم را نمیفهمم، دست من است که تایپ میکند، کلام اما کلام خداست که از دست های من جاری می شود. جمع هات هاست! از قضا من بر مِنبر. 

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۰۲/۱۰/۱۳
میا***

نظرات  (۳)

درود به میا عزیز

دوستی نوشته بود :

((  گاهی وقتا باید بمونی که حرص یه عده دربیاد ...😏 و . . . . . . . . . .  ))

 
پس با قدرت و با همین فرمان ، بمان !
 
 
 
راستی نوشته برگرفته شده از وب سایت حدیث سامی هست
پاسخ:
به به منور فرمودید مازیار عزیز
بله میخونم ایشون رو، بلاخره یک روزی می رم اما خب نه بخاطر بعضی ها. روزی ک حرفی نباشه اون روز این گورستان رو رها میکنم 😂

از این به بعد هر حرف فکر نشده ای از دهنم در میاد منطقم همینه

چون فکر نکرده حرف زدم، زبان من بود و کلام خدا

والسلام

پاسخ:
از کامنت هات خوشم میاد، منی که خودم عالم و آدم رو زیر سوال میبرم خوشم میاد یکی منو زیر سوال ببره. بازم برام کامنت بذار لطفا🙏

چشم

فقط توجه کن اسم من واسه قبله ها

من خودم الان دو سه سالیه به هیچی پیابند نیستم...

شاید کامنت هام اینطوری معنیشون برات عوض بشه

پاسخ:
اوهوم معنیشون تغییر کرد. 😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی