نِرسِ نارِس

ای کسانی که وارد می شوید؛ دست از هر امیدی بشویید.

بدون توضیح....

آخرین مطالب

نِرسِ نارِس

ای کسانی که وارد می شوید؛ دست از هر امیدی بشویید.





آموزش جنسی پارت اول/نکوهش پورن

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۰۸ ب.ظ

آموزش جنسی اصلا تصورش هم آدم را یک جوری میکند، فرض کن مثلا مدیر مدرسه بجای اینکه با ذره بین آفتاب را متمرکز جای خالی سبیل نداشته ات بکند یا مثلا پس ماند نداشته آرایشت را با گازوئیل پاک کند،سر صف حنجره پاره کند از جلو نظام، مرگ بر پورن. بعد آن موقع تو میفهمی پورن جدا غلطی نمیتواند بکند. اما خب میبینی ای دل غافل پورن چه غلط ها که نمیکند، مثالش همین مریض خودم، 52 فقره تجاوز به کودک، والا هیچ کس حین بریدن بند نافش متجاوز نمیشود، سابقه اش را هم دارم، نه سر و سِری با قاری قرآن نه حتی فاز گیری با سلام فرمانده. این همه انحرافات جنسی را هم من نزاییدم، گاوِ نظامِ تصمیماتِ غلط زاییده، آن هم چند قلو.حالا یک وقت سو برداشت نشود که اشاره غیر مستقیم دارم به فیلم پخش شده آقا رضا من باب انحراف جنسی،  «اصلا گرایش جنسی متفاوت لزوما انحراف نیست» بلاتکلیفی جنسی منحرفانه تر است،باید به آقا رضا در خصوص بیماری های مدفوعی_دهانی آموزش بدهم، البته که کم مدفوع نخورده اند این جماعت.

یک بار نشد بر پرده نقره فامِ تخته هوشمندِ مدارس ما یک پورن پخش کنند، بگویند ببینید، این تولید داخل است، به لحاظ کیفیتی مو نمیزند با نمونه خارجی، بعد با کیفیت 144p یک تصویر شطرنجی شطرنجی پخش کنند، قابلمه ی لوبیا پلو در گوشه راست باشد و قل قل کتری و پتوی پلنگی. بعد فیلمبرداری نباشد، طرف پارکینسون وار دوربین را بلرزاند بعد نکرده باشد محض رضای خدا وقتی میداند میخواهد فیلم بگیرد یک صفایی داده باشد، وسطش هم ( آهن آلات، ضایعات خریداریم) پخش بشود، تازه بعد از التماس فراوان به دختر برای برهنه شدن، زنگ در خانه را بزنند. خب شما تصور کن اگر شروعت با همچین اثر فاخری باشد که اسم پورن بیاید، تمام شهوتت را بالا می آوری. والا من از هرکه پرسیدم از تولید داخل حمایت نمیکند. حمایت؟ از کالای غربی، بلوند، باریک، کشیده، لاحول باید بخوانی برایشان، بعد 1نفره،2 نفره، الی ماشاله نفره دارند، استپ دارند یک چیزهایی دارند که اصلا معلوم نیست چیست، اصلا ازدواج صورتی از همینجاها می آید، این لفظی بود که خانومی در قطار برایم توضیح داد.یعنی یک روز عادی نشسته بودم و سماق خودم را میمکیدم و مکدرم کرد. نه که فقط روی انحرافات اثر گذاشته باشد ها نه، از هر 4 آدم متشخص و محترمی حداقل 3تایشان ایدز با خودشان حمل میکنند، سفلیس و هرپس و اچ پی وی درون محتویات لباس زیرشان یک قل دو قل بازی میکند. این است که نذر کردم یک سینی کاندوم بردارم، آموزش جنسی بدهم. یک سری کاندوم هم باید برای پدران کسانی که خوشم نمیاد بفرستم، اه چقدر کار دارم، چقدر کار داریم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۰۳
میا***

نظرات  (۶)

این قلم و باید طلا گرفت اینقدر قشنگ مینویسه🥰🥰

خیلی خوب تفسیر کردی 

واقعا چقدر کار داریا😁

پاسخ:
من به قربان شما و کامنت پر محبتتون برم 😍
طلا خواننده ای مثل شماست 💖
۰۶ مرداد ۰۲ ، ۱۱:۳۲ صابر نجارقابل

خیلی خوب بود. 

 

پاسخ:
خیلی ممنون نظرتون خیلی برام با ارزشه 🙏
۰۶ مرداد ۰۲ ، ۱۴:۱۷ آموزش دیده جنسی

بیام بکنمت مربی؟

کیر دوست داری؟؟

پس بخورش.جون

من که اصلا نفهمیدم چی شد. در واقع انگار یه چیزی فهمیدما ولی همون چیزی که فهمیدم بشدت به نظرم بی منطقه برا همین شک دارم درست فهمیده باشم!!

پورن چه ارتباطی داره به تجاوز به کودک؟ و پورن چه دخلی داره به بیماری؟؟؟؟!!!! :))))))

تا جایی که من میدونم و همه جا هم خوندم، پورن آدم رو منزوی میکنه. جوری که حتی با همسرشم به زور رابطه برقرار کنه. اینو همه روانشناسا به طرق مختلف گفتن که پورن توان برقراری جنسی رو تحلیل میده.

در مورد بیماری هم که واضحه کسی که پورن میبینه چون از پارتنر جنسی دور میفته بیماری هم دچار نمیشه.

 

برا خودم هم همینجور بود پورن من رو از رابطه جنسی کاملا منزوی کرده و امکان هم نداره با خودارضایی ایدز بگیرم :)

امیدوارم بچه های مردم رو از چاله تو چاه نندازید. خیره ان شا الله

پاسخ:
به این میگن کامنت :)
باید کامنت چالش برانگیز باشه که هست:)
خب شاید براتون جالب باشه که اکثر کژکامی های جنسی (پارافیلیا) رو افراد منزوی انجام میدن، افرادی که از جامعه طرد شدن  (حالا چه در بحث تعارضات و کشمکش هایی که در کودکی داشتند که الان حوصله ندارم بازش کنم) و چه در بحث پذیرش از طرف جنس مخالف به عنوان تاییدی بر هویت مردانه.
کژکام کاری جنسی چند دسته است؟
عورت نمایی :برای فرد منزوی که ترس یک نفر از دیدن التش رو مبنی بر تایید مردانگی خودش میدونه
مالش گری جنسی: فرد منزوی که......
پدوفیلیا یا همون بچه دوستی:فرد منزوی که از ارتباط با بزرگسالان میترسه
سادیسم و مازوخیسم و و و
اما مسئله اینه 
تا چه حدی پورن میتونه به علایق و سلیقه ی جنسی افراد جهت بده؟ بسیار زیاااااد، تاثیری که در ناخوداگاه و پذیرش شما داره غیر قابل انکاره  چارتا عدد و رقمم هست که در حوصلمون نمیگنجه (شما شاید سرو کار نداشته باشید اما من به عینه روابط چند نفره، تمایل شدید ب روابط انال و و و رو دیدم) چه بسا اینکه چنین روابطی در حتی فرهنگ غرب هم پذیرفته شده نیست اما جوری دیکته شده و ملکه ذهن که الان از هر 10 تا خانوم حداقل 6تا تجربه رو داشتن ورای حالا تفکرات حفظ افسانه باکرگی
ایا پورن میتونه علتی برای معلول بودن پارافیلیا باشه؟ چرا که نه، شما فرض کنید تربیت به چه نحوی صورت میگیره؟ اولین جواب هرکسی خانواده هست، تربیت به معنای همون درست و غلط، حالا تکمیلش در جامعه هست. شما فرض کن خانواده منبع درست تشخیص شما از صحیح و غلط نباشه، خب حالا شما تربیت جنسیت کجا صورت گرفته؟ با تماشای پورن در این صورت هرچی باشه شما مثل یه بچه ای که تازه داره مبانی رو یاد میگیره همه رو میبلعید. حالا محتوا چیزی جز خشونته؟ خیر، مطالعات زیادی وجود داره که دیدن خشونت راه رو برای انجامش باز میکنه. به میزانی که شما خشونت براتون عادی سازی بشه به همون میزان احتمال اینکه شمام تکرار کنید هست.  (چرا که چشم شما دیدن میزانی از خشونت رو حمل بر کسب لذت میکنه در صورتی که لزوما به لذت منجر نمیشه!) 
مطلب دیگری هم که وجود داره اینه پارافیلیا منجر به خودارضایی میشه، بخشی از برانگیختگی جنسی حالا با مالش گری، عورت نمایی و و و هست اما تکمیل کننده میتونه پورن باشه. 
در جهان بی ربط امروزی همه چیزهایی که گمون نمیکنید بهم ارتباط دارند. در خصوص اخرین جمله شما  «امیدوارم بچه های مردم رو از چاله تو چاه نندازید.» که عمیقا منو به فکر فرو برد، ازون جایی که من ادم ذاتا ناراحتیم و همیشه دغدغه داشتم و دارم نه فقط فکر کنید در این خصوص من راجع به همه چیز نگرانی برای بر طرف کردن خلا ها دارم حس کردم لازمه یه سری مطالبیو بگم. بعد دیدم نه جدا لازم نیست. از اونجایی که من انجام خودارضایی رو به عنوان راهی برای برطرف کردن نیاز فردی در قاعده هرم مازلو رو انکار نمیکنم اما مجال دادن بهش رو نمیپذیرم. اگر من سابق بود واقعا راجع به انزوای شما نگران میشد و ارجاع به تراپیست و و و در صدر کاراش قرار میداد. اما خب واقعا بهش که فکر میکنم میبینم من مسئولیتی در خصوص در اوردن بچه های مردم از چاله رو ندارم. پورن ببینید، خودارضایی کنید و از موهبتی که به شما هدیه داده شده بوده تا برای لحظاتی حس بهتری در زندگی داشته باشید محروم باشید. من به انتخاب شما احترام میگذارم ولو اینکه شما دچار کژکامی باشید یا بشید.
تامام
۱۸ مهر ۰۲ ، ۲۲:۳۱ کوریون ‌‌‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌‌‌

خانومِ میا من اومده بودم اینجا که به شما بگم خیلی بی‌ادب هستید و برم. اما خب پاسخ کامنت شهاب رو خوندم و نتونستم مقاومت کنم و اینُ نگم؛ من اولین پورنی که دیدم روی VHS بود و دور سینه‌های اون بانوی محترم یک بانداژ پیچیده شده بود. بعد اون آقای مهربون سر بانداژ رو کشید و این خانومه عین ماسوره دور خودش چرخید و چرخید تا چشم‌های معصوم و نوجوون ما گفت واع! :))) حالا سوالم اینه که آیا این سرگردانی من ناشی از اثر همون چرخش هاست و این که بنا بفرموده تا این حد "مرگ اندیش" هستم، ربطی به حضور یک مومیایی در اولین پورنی که دیدم دارد یا خیر. سپاس:)))))

 

پاسخ:
آقای کوریون خواستم بگویم که در محضر شما درس پس میدهم و بروم اما نتوانستم. شما مبتلا به نکروفیلیا یا تمایل جنسی به مردگانید احتمالا در زندگی قبلیتان جزو 6 نفری که به مرلین مونرو فقید تجاوز کرده اند بودید یا حتی قبل تر از کاهنان معبدی که برای مومیایی کردن زنان مصری گمارده میشدن اما قبلش لبی تر میکردند  بودید خدا مرده مارا از شما حفظ نگاه دارد 😉

روی این فکر کنید که ژانر پ‌ورن علت فانتزی ذهنیه یا معلولش؟

از نظر من معلوله. و علت شکل گیری فانتزی ریشه در اتفاقات کودکی داره. این باور منه و البته تخصص ندارم. اثبات یا ردش بر عهده اهل فنش. من هرچی مثال دیدم مثلا میگفتن متجاوز بچگی بهش تجاوز شده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی